Who am I tonight?

Hola guapas!
Hur glider livet?

Idag börjar jag tio i 11 med muntliga nationella i spanska. Wish me good luck säger jag bara, haha. Men sen! Efter det så har jag aldrig mer en endaste spansklektion! Woho! Jag ska iallafall göra så gott jag kan idag, och sedan så kommer jag antagligen, efter studenten, åka ner till Spanien och plugga spanska där istället. Jag tycker ju faktiskt, trots allt att det är ett väldigt roligt, och användbart språk att kunna. Tyvärr kan jag ju det inte, haha.

Efter skolan så måste jag skynda mig som tusan hem, för halv 5 är det dags för dressyrkurs. Sedan kommer ju såklart kvällen bestå av plugg. Men det är det sista nu, för om 23 dagar är det sommmmmmmmarlov! =D Åh, vad härligt!

Ha en fin dag i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0