@ Sälen

Hejsan gummar. (AHAHAHHAHA. Det var tänkt att jag skulle skriva gubbar och gummor.)

Hur är det? Bra? FInt? UUUNDERBART?

Här är det UUUNDERBART! Jag sitter och kränger halstabletter, men det gör inget, för dom är så *slicka sig runt munnen* goooda! haha. Nej, men jag vaknade i morse och pratade som min gamle, döve, morfars bror. Haha.

Men ut i backarna skulle jag nog ändå ja. Igår var det lite ostadigt och så, har ju trots allt inte varit här på nu 4 år, så ja. Men det sitter i, det gör det verklgien. Idag gick  det alltså mycket bättre, haha.

Jag har även kommit fram till att jag inte trillar när man ska trilla, alltså där normala människor trillar: 

Första vurpan:  I den lättaste backen som finns här = Barnbacken. Vi åkte en röd backe dådå som sedan slutar i barnbacken. I den delen av backen körde jag störtlopp = Hög fart i slutet. Sedan så tog ju backen slut och Ellinor skulle bromsa. Inte så lyckat nej. Skidorna korsades och Ellinor trillade. =( Haha. Jag kan bara skratta.

Andra vurpan: I liften. I T-liften som hon åkt i femtusen gånger trillar Ellinor. Absolut, varför inte? Liften kom, Kaj och Ellinor står redo. Åker en meter, Elinors skidor börjar attackera varandra. Den västra skidan trycker ner den högra = Ellinor trillar och hela jävla långa liften stannar. Bra! Skitbra! haha, jag tog iallfall nästa ankare och satte mig.

TREDJE VURPAN! På väg hem = åker i skogendär snön inte är alltför packad. Ellinor kör först, ser ju granen som är intill spåret. Ellinor åker. Rakt in i granen alltså.

Hahah. Jag har dock åkt min första svarta backe = Branten. (känner ni pondosen? JAG har åkt Branten. Känn på namnet!) haha. Den trillar jag minsann inte i nej! Ellinor rocks!

Nu väntar skolböcker, mat, gott sällskap och spel ikväll!

Vad har ni fyllt er dag med?

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag saknar ellinor :=) <3

2010-03-10 @ 07:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0