3 timmar kvar!

Hejsan!

Är allt bra med er? Här är det toppen. Jag har dock börjat hosta himla mycket och halsen känns lite irriterad typ. Den gör inte ont iallfall, och sen blir det säkert bättre i de friska vindarna i Sälen! Om 3 timmar åker vi!
Ojojoj, jag kan knappt sitta still alltså! Jag har verklgien längtat tillbaka till backarna, till skidåkningen. Jag ålskar det!

Jag måste även ursäkta min grymt kassa uppdatering, men jag har verklgien haft fullt upp! De senaste dagarna har jag satsat stenhårt till ett spanskaprov jag hade i fredags och det var verklgien värt det! Det känns i vilket fall som det gick jäkligt bra, jag lämnade in i tid och slapp stressa i slutet! Jag är nöjd! =D

Igår satt jag inte heller vid datorn, jag packade, fixade och trixade till resan. Sedan la jag även i alla skolpapper i en pärm, så de hittas enklare. Tidigare har jag haft dem liggande i blocken, och det säger sig ju själv hur det har gått, haha.

Nu ska jag och mamma spela backgammon, mest för att få de resterande 3 timmarna att gå lite snabbare, haha. Självklart blir det lite melodifestivalstittande också!

Vi hörs igen innan jag drar, sedan har jag både kamera och dator med mig i Sälen, så det kommer uppdateras! Då har jag ju också himla mycket att skriva om! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0