100331

Hejsan hoppsan!
Hur mår ni ? =)

Jag väcktes av mamma kvart i 8 i morse av att hon bombade mig med pussar, haha. Vi skulle nämnligen åka till sjukhuset med Shaha. Hon har fått feta knutor på magen som vi var tvugna att raka bort. Är det någon som vet om man kan göra något för att dom INTE ska få så stora knutor? det är ju synd om henne ju :(

ikväll blir det fest hos Felicia så jag ska börja göra mig iordning så smått nu. Jag har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig. Först tänkte jag ha midjehög kjol, men min äckliga mens/gasmage sätter stopp för det ja. Jag ska gå och knarka magpiller nu så den blir liten igen, haha.

Vi hörs imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0