Studenttider

Hejsan hoppsan! Hur glider livet?

Igår var det studenttajm! Fannys bror Oliver tog studenten och man är inte alls avundsjuk ju (inte ironisk heller för den delen..,)

Först ut, som alla andra år, gick Petri i måndags (de bästa först, eller? =D). Samtidigt skrev N1orna fysikprov, feeel the pain.., Men somvanligt gick det bra, tills jag kom ut och hörde alla andra svar.

Idag börjar jag tio i 3 med Biologiprov. Sista provet på hela ettan, woooooohoo! Sedan har vi bara redovisngingen på kemin där jag då ska berätta om silikontuttar! Hahah, sjukt.,

Ikväll blir det friskis. Jag ska, från och med idag, träna varje dag på friskis fram till sommarlovet, haha. Bara för att liksom se.., (eller tjäna på att jag har årskort)

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0