Puuuh!

Hejsan!

Just nu går jag runt och sjunger lite för mig själv (och alla andra som vill lyssna hindrar jag ju naturligtvis inte). Det är nämnligen så att labbrapporten, sm hängt över mina axlar som ett stort fet ok har jag nu gjort klart och atm ligger den nog fint och lungt i kemilärarens pednetinkorg. Sedan när kemiläraren vaknar imorgon bitti och öppnar den fina mailboxen ser hon mitt lilla mail och så får hon en jättebra start på dagen!

Tänk vad lite man kan göra för att folk ska bli glada. Dock var den inte så liten dendär labbrapporten. Hela 4 sidor, jag dog nästan. Dessutom var jag ju tvungen att göra den.., haha.

På tal om imorgonbitti så är det tidigt uppstigning för mig. Jag ska nämnligen sticka iväg till stallet redan klockan 9 för att ta hand om mina kära nypisar. Efter jag ahr tagit hand om dem ska jag och Majs fota litegrann sådära, hihi. Så förhoppningsvis får ni några fina bilder at glo på här i bloggen imorgon!

Hoppas allt är bra med er fresten! =D

Nu ska jag soova! Är trött som en gris!
xoxo




Btw så har jag köpt übersnygga skossor idag! Eller mammi köpte dom till mig, hhihi, vad snäll hon är va? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0