100124

God morgon sötbolls!

Hur är det med er? Jag har lite huvudvärk, men annars är det bra.

Igårkväll drog jag och Josse till en av Fannys kompisar, det var helt okey kul där, haha. I slutet iallafall! Vi drog hem vid halv 3och då var det härligt att krypa ner under täcket kan jag säga! 

Idag vaknade jag halv 10 ungefär av att Shahabus väckte mig, haha. Hon är så söt för hon sover oftast hos mig hela natten, sen stänger mamma och pappa dörren när de vaknar på morgonen för att inte väcka mig. Shaha är inte riktigt som alla andra katter, för hon sover ungefär så länge som jag sover och på vardagmornar som jag måste gå upp så öppnar hon bara ett öga elelr så när jag går upp, sen sover hon vidare. Haha, iallfall, om Shaha dock vaknar och är typ hungring eller kissig eller ngt och inte kommer ut, så har hon lärt sig att hon kan rusa upp vid mitt huvud och stryka sig mot mitt huvud så jag vaknar och kan öppna dörren. Hon är så underbar den kisen ♥.

Jag har iallfall hunnit renbädda sängen och tvätta bort min enorma tvätthög nu och nu ska jag iväg till stallet och titta på en clinic av Ann Lindberg. Natural Horsemanship är verkligen något som intresserar mig!

Vi hörs senare!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0