When the clocks stop tickin'

Hejsan!
Hur är det mer er ?


ÅH! Jag orkar inte mer snö nu! Isch! Sedan var det en liten insändare i metro idag som skrev "varför snackar alla om att våren borde komma nu, jag trodde att vårdagjämningen var den 20 mars". Det gjorde inte det hela bättre eftersom det 1. är femtusen år tills den 20 mars, 2. Jag inte längre kan bli arg  och titta upp i himlen eller i snöslasket och säga till den äckliga snön att muhahah, ligg du där och njut, snart komemr våren och smälter bort dig, skrattar bäst som skrattar sist! HA! Nu kan jag helt enkelt bara se på snön med lessna ögon och säga ingenting.

Annars har dagen varit bra! Tjejerna i skolan är wuunderbara. U make my day♥!

Jag ska snart trotsa snön ännu en gång och bege mig mot stallet, by bus (Ännu en dålig biverkning av snö). Det är ju dressyrkurs idag och det är underbartus! =D

Daniellas begäran ska jag börja lägga upp mer bilder, så de kommer när jag kommit hem från stallet, haha.

Vad har ni för er?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0