Lite privacy tack?

Tja!

Jag måste bara berätta för er om i morse, haha. Ni vet halv 7 på mornarna när väckarklockan ringer och man bara vill dö? Och man måste palllra sig upp? Ja, precis så var det i morse, och sen så skulle jag duscha, jag känner mig nämnligen lite fräschare och piggare då. Så in i duschen och vakna till.

Sedan när jag stog där i duschen, kände jag mig väldigt uttittad plötsligt. Hmm, strange, så jag öppnar duschdörren och tittar mig omkring (jag ducshar så varmt att det blir immigt på glaset, så man ser ju inte ut).

Jag möts då av dethär:

Liiite privacy tack? Fick jag skälla på henne.
Jaja sa skrutt*.

Sedan blev det lite bättre:


Och ja, hon heter skrutt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0