Like doves we rise.

Hejsan!

Har ni funderat över livet någon gång? I'm sure u have.,

Jag gör det ganska ofta. Inte så mycket på "vad är meningen med livet", eftersom jag itne tror på ödet. Jag tror inte på att allt är förutbestämt och om det händer något dåligt så "är det på grund av ödet". Jag kan inte tro på det. det r precis som om när Carola uttalade sig om Haiti: "Man kunde veta att detta skulle ske, det stog i bibeln".

Ja. Men att Carola är lite klumpig när det gäller uttalanden hade itne jag tänkt skriva om i i vilket fall.

I livet går vi från ingenting, till någonting, till max, till någonting.

Vi föds, vi  växer upp, vi får drömmar, försöker uppnå dem, Uppnår, upptäcker, lyckas, någonting lyckas man ju alltid med, annars får man jobba hårdare. Vi jobbar oss upp för livets stege, har ingen aning om vad som händer senare, jobbar för nuet, jobbar för framtiden. Vi får ett jobb, vi börjar sätta märken i andras människors liv, vi jobbar, vi lyckas. Sen går vi i penison, ever pensionens glada dagar, sen dör vi.

När vi dör, vad finns sen? Var hamnar vi? Finns det ens något efter döden?

Ja. Det är väl bara att vänta och se.,

Nu ska jag uppfylla drömmar och få ett bra betyg i engelska!
TTYL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0