Jag diggar inte växverk..,

Kan någon förklara för mig hur "idiot" kunde gå vidare i melodifestivalen? De enda idioterna är de själva.
Förstod någon vad Spy Py hade i melodifestivalen att göra?
Och hur tusan är det möjligt att varjen Sibel eller "thursdays" kom vidare? :O

Jag förstår verkligen inte var svenska folket är på väg..., Men rolig underhållning var det iallafall! haha.

Just nu sitter jag ensam hemma med syster med en värmekudde på foten. Nog brukar jag ha växtverk, men denna är inte nådig! Isch, det tycker vi inte om :(.

Jag och Therese fortsätter vår GIkost här hemma i föräldrarnas frånvaro. Vi har bunkrat upp med grönsaksdipp (med fil och turkisk yoghurt istället för gräddfil) och vindruvor! Så här klarar vi oss! =D Imorgonbitti ska jag se om det har hänt något på vågen, haha.

Nu börjar "knocked up". Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Daniella

OFTA DU FÖRSÖKER GÅ NER??????????????????????

for gods saakeeee människa du e redan snorsmal :O

2010-03-01 @ 19:26:07
URL: http://hbic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0