en "jagharingenfantasi"-rubrik

Städning: CHECK!

Nu är hemmet riktigt fräscht och fint igen! Melike! =D

Gud vad jag har börjat säga ordet "fräscht" mycket.., Fast det är väll så man förändras. När jag var liten var jag väldigt pojkig, med hinderbanor i mitt rum som ngen annnan fattade att det var en hinderbana och jag hade alltid stökigt och var grisig från topp till tå typ så fort jag gick ut.

Jag kan väll itne säga att jag är jätte petig med hur rummet ser ut, jag trivs när sängen inte är bäddad och det är lite kläder på skrivbordet. Inte så det bildar stora högar, men det ska ite vaa heelt klinkst heller. typ "hejdettaärettrumsomintegåsini-heltopersonligt". haha.

Fast jag älskar när det är fräscht. Godis får verkligen inte vara blabbigt, fullproppat med massa konserveringsmedel och djur av olika slag, då tar jag mycket hellre frukt. Det är liskom fräscht i munnen.
fräscht ska det vara, haha.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå ut med hundarna med mamma i det fina vädret! =D

Vad ska ni hitta på idag? =)

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0