23.40

Min dator är seeeg. Det tog typ tusen år att komma in här, men med lite envishet och tålamod går det! ;)

Ikväll har jag haft en pysslaommigsjälvkväll. Som att peela sig, raka benen och smörja in mig med BUS. Jag tycker jag får en fin vinterfärg med den. Jag tycker det kan vara fint attr vara lite vinterblek, men jag blir verkligen superblek, så jag tar sånn och blir normalblek, haha.

Imorgon ska jag, Oliva och Sofia ta hand om 4-klassare från någon skola. Typ låta dom göra lite experiment och så, haha. Det ska nog gå bra, vi får glass sen och slutar 11 så det är najs, haha.

Nu ska jag sooova!

God natt!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Gina

men de är fint med mega blek också :o !

Jag har fuskat.. jag har solat två ggr i vinter. xD

2010-02-08 @ 09:46:49
URL: http://sajkokat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0