15.46

Halllloj! =D

Jag har kommit på mig med att längta efter Sälen, 24/7. Hela tiden! Jag skojjar inte. Det är sjukt :O

 Och om jag för någon sekund glömmer det så kommer det SÅHÄR snabbt igen. Typ som att jag ser en bild på en snökanon i kemiboken? Haha. Jag gav upp då.

Idag har vi haft friluftsdag, men jag, Olivia och Sofia hjälpte småbarn på skolan med fysiklabbar istället, haha. Vi slutade 11, åt mat och sen var jag hemma vid halv 1. Sedan dess har jag pluggat.

Sjukt duktig känner jag mig, haha, men sen ringde Sofia och "störde", haha. Och hon började självklart att snacka om skidor. Sedan la hon på, och jag försökte koncentera mig på kemiboken. Tills det kom upp bilder på snowboardåkare och snökanoner. Då gav jag upp och satte mig här.

Nu pumpar glad musik från Spotify, löööv it!

Vad pysslar ni med? =)

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0