Through the loudspeakers



Hey, spoul sister - Train ♥

Annars glider livet! Hade mattetest i skolan idag, det gick nog rätt bra, hoppas jag! Efter skolan stack jag till entré för att leta skinnjacka. Det känns som att jag är den enda i Malmöland som kan ses med en fet goose right now. Iallfall så var jag inne i exakt varje butik som jag trodde kunde ha, och alla har ju, men inte någon jag vill ha. Jag föredrar den lite "pösigare" modellen med mudd där nere och i armarna.

Jag tänkte leta vidare efter en på nätet. Har ni någon aning om var jag kan hitta en snoorfin? Imitation måste det vara, noway att jag sätter på mig ett dött djur!

Vad sysslar ni med? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0