I can't call you mine, cause I can't call myself yours

Hello sunshines!

Som ni märker har det blivit indre och mindre uppdatering, trot att jag ahr haft lika mycket ay göra som vanligt. Men jag vet inte om jhag ahr haft så mycket att skriva om, men det ska bli ändring på det! Nu när våren kommer och allt så blir det bra! =D

Idag hade vi bioogiprov och jag hoppashoppashoppas at det gick bra! Det känns bra iallafall. Dessutom fick vi tillbaka vårt fysikprov som jag var helt inställd på att bli underkänd på, och jag fick VG! =D ag fick till och med över medelvärdet i klassen! Det trodde jag aldrig, verkligen! Matteprovet gick också bra, vg på det också. Jag hyåller mig ganska låg i matten, pluggar lite på provn, checkar av så att jag kan det, och sen på nationella pluggar jag genom allt! Det är ju det enda han dömmer på imed att vi bara har varje mattekurs i en termin.

Jaja, slutsnackat om skola. åren har kommit till Malmö och jag äääälskar det! Jag tog faktiskt mitt första dopp på lovet. 9 grader var det!

Idag var jag och tränade med Fanny. Ki-box och det var riktigt härligt. Iallfall solningen efteråt!

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0