22.28

Time to sleep sötnosar, haha. Iallfall för min del. Jag är faktiskt svintrött så jag hoppas verkligen att jag kan sova bra hela natten inatt!

Idag har faktiskt blivit en hektiskare dag än jag först trott. Efter duschen och allt så satte jag mig och pluggade, och sedan när jag bara hade pyttelite kvar så ringde Kajsa och ville gå ut och gå. Det blev en väldigt härlig runda med många skratt och najs samtalsämnen. Som vanligt med Kajsakung. På vägen hem så gick vi in om mig ch hämtade min kemibok så stack vi hem till henne och pluggade, nytta med nöje haa? Sen nu precis kom jag hem!

Imorgon är det dags för inriktningsdag och vi har endast 3 lektioner: Fysik, Kemi och Matte. Går jag natur eller? ;)

God natt!


Åh, vad jag längtar tills nästa kull!


Kommentarer
Postat av: Elina

Av; på stadium säger du?(: najs ! Jag måste dit och kolla nu då(: hur mår du?

2010-04-14 @ 07:50:48
URL: http://eeelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0