12.03

Hola guapas!
Allt bra?

Idga skulle jag egentligen på tävling och fota. det var utomhus och jag villllllle dit! Men sen så blev det lite sent igår så jag behövde sova. men jag vaknade vid halv 9 (!) och då hade inte de som skulle tävla de senare klasserna åkt än, men deras bilar var fulla, så det blev pannkaka ;).

Jag har istället ägnat morgonen åt min kära kemibok, och nu är alla sidor lästa! Precis som jag planerat! Wow vad grym jag är, huh? Nu är det bara massa uppgifter att göra och sedan läsa sammanfattningen lite och sådär! Om jag inte får MVG på detta provet så får jag inte heller MVG i betyg, så no pressure!

Annars håller jag på att dö här hemma. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, haha. Det kanske blir en sväng till Truly sen, och innan dess ska jag nog baka! Det var längesedan sist! Kanske kan jag smyga på mamma en övningskörningsrunda också! ;)

Vad ska ni göra idag?=)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

hejsan :)

hoppas du får en trevlig helg :)



(p.s har frågestund på min blogg, så ställ en fråga där http://satilaryttaren.blogg.se/2010/may/fragestund.html)



Kram :D

2010-05-08 @ 19:13:14
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0