07.02 - feeeeel the pain!

Hola guapas! Hur är det med er?

Klockan är nu 07.03, och det är extra surt när man vet att man skulle ha haft sovmorgon till 9 pm idag. Vår lärare är konstig:))

Idag har vi då Kemilabb, sen har 3 äckliga timmars håltimme och sen en liten pyttesvenska som vi inte kommer vära oss nånting på = helt onödig att gå på. Dock blir det kemiplugg på hålan för det är ridning i eftermiddag och då hinner jag inte läsa något. OCH DET, MINA VÄNNER,  KALLAR JAG PLANERING! =D

Note to myself: Ring stadium.
(Eftersom stadium inte har öppet denna tidiga timma får jag väll ringa efter skolan dådå!)

Hur ser er dag ut?

Kommentarer
Postat av: Belinda

Sv: Åh vad roligt att du vill vara med :-D Och tack så mycket :)

Jga kontaktar dig ifall du blir en av finalisterna :-)

kram

2010-04-13 @ 07:52:43
URL: http://belindaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0