Stallet nästa!

God morgon!
Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är för att nu ska jag iväg till stallet. Det är så att på ridskolan där jag rider så har vi något som kallas stalltjänst. Då ska man 6 gånger per termin jobba i stallet, t.ex. med att fodra och mocka och sådär. Om man jobabr dom 6 gångerna så får man okcså tävla 3 ggr per termin och rida gratis varje fredag =). Hihi, lät detta som någon slags kontaktannons nu eller? haha. 

Nu är klockan i vilket fall kvart i 8, jag börjar 8 så nu ska jag bege mig. 

Hihi, ha en bra dag för den kommer aldrig igen minsann!
Tjong!


Kommentarer
Postat av: GiNa

Hoppas du hade de trevligt i stallet så tidigt på morgonen med allt hästbajs xD

2009-09-06 @ 21:24:04
URL: http://failednerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0