Nyy design!

OCh här med kommer en höstdesign! Jag tycker väldigt mycket om att göra designen efter årstid och här har ni årets höstdesign! Tycker ni den blev bra? =)

Jag blev iallafall nöjd. Headern har jag tagit själv, alltså bilden, och dom andra färgerna har Fibbe hjälpt till att välja ut (tacktacktack) och för första gången har jag fått ut HTML koderna med hjälp av Photoshop! Äntligen har jag listat ut hur det funkar! =D

Nu ska jag göra hissa/dissa skyltar, sen ett "vad händer imorgon" - inlägg, sen väntar sängen!
xoxo



En annan bild jag tog tidigare idag. Löven är så fina nu och bakom där
 vi bor så växer massa fina träd med massa härliga höstfärger.
Yummi för kameran =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0