När man inte har något att göra på en svenskalektion

hejsan =)
Hur är det med er? Här är det prima ballerina, jag menar hallå, det är fredag? =D

Just nu sitter jag i en av Petris tusen datorsalar och har inget specillt att göra. Jag är redan klar med det man ska göra, så jag stte mig här, hihi. det är väll ändå ganska mycket svenska i att driva en blogg? =) Jo, juste, haha.

Efter denna lektionen har vi något på 1 och en halv timmes håltimme. Halv 4 slutar jasg idag och då blir det direkt till stallet och få specialidrottslappen påskriven. Allting kign den där lappen är bara fucked up, men äh. Ikväll hoppas jag på att få träffa fännmymään, skiiiiitlängesen vi träffades sist. Hoppashoppas hon kan, för jag skanar henne bajsigt mycket!

Nu slutar lekionen, vi hörs!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Moa

Skön header !

2009-09-11 @ 20:22:11
URL: http://moapareigis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0