Jag tycker inte om pizza =(

Hejsan!

Ikväll är jag ensam hemma och precis som alla andra gånger njuter jag i fulla drag av det. Jag tycker det är så otroligt mysigt att vara hemma själv med hunden någon gång då och då. Det var väll egentligen meningen at jag skulle på någon slags fest hos en av mina kompisar men jag fick itne ta med någon annan så det kändes lite random att komma själv och antagligen skulle jag inte känna  någon mer än henne där, så jag sket i det, hihi. Dessutom deckade jag i soffan direkt efter at jag hade kommit hem från jobbet. Jag var helt slut och jag vet itne hur länge jag ahr sovit, men skönt var det. Så nej, det hade nog inte varit någon bra partykväll för min del ikväll, hihi.

I vilket fall som helst så har jag inte gjort så mycket nu ikväll. Jag sov till typ sju och då hoppade jag direkt in i duschen. Efter det beställde jag pizza, efter att ha stått och velat mellan gyrossallad, piza och kebabulle. Det blev iallafall pizza, även om jag inte alls var sugen på det. Jag var inte sugen på någon mat över huvud taget, men whatever. Men att ta en sallad hade varit ännu värre eftersom den itne är ett dugg nyttigare och då tror man att man äter så nytigt för att man äter sallad, men nej, och det hatar jag, haha. Då är det bättre att äta något som man vet är tjockismat från början, haha.

Just nu så känner jag mig lite illamående, och känenr att pizza är det äckligaste i världen. Så nu ska jag gå och titta på TV och se vad det finns för skoj att titta på, hihi.

Ha en trevlig lördagkväll!
xoxo

Kommentarer
Postat av: GiNa

I helgen vill jag festa :( du får hojta till ifall du hittar någon mkay? <3

2009-09-06 @ 21:19:06
URL: http://failednerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0