Fan vad jag är taggad på skoola!

Hejsan!
Sitter här igen, i skolans datorsal, haha. Vi har lång lunchrast när andra halvan av klassen har svenska nu efter lunch. Då sniikar jag mig in i datorsalen tillsammasn med min trogna Elin. Hihi =)

Före lunch precis hade vi spanskaprov och tro det eller ej men det kändes riktigt bra! Jag är verklgien inte  duktig på spanska, men nu har jag pluggat en del på detta opch det lönar sig ju! I förra veckan hade vi Kemiprov och då fick jag 27 av 29 på det, hihi.´Dessutom har jag skrivit en engelskatext eller "summary" som jag blev jättenöjd med! Dessutom är det fredag så det ebtyder att jag ahr gjort alla veckans läxor =D. Fan vad jag är bra! =)

I helgen så ska jag plugga ikapp mig på matten, plugga engelska till engelskaprovet på måndag och sen ska jag börja plugga på Historian som vi har prov på vecka 45, haha. Så tidig har jag aldrig varit med plugg inför ett prov, men provet är stort och sedan vet man ju inte vad som ploppar upp i veckorna framöver, hihi. JKag ska även skriva på mitt arbete i spanska om tjurfäktning, haha. Så är det att gå natur, och jag ser framemot det!

Nu slutade lektionen! Luuuunch!
Igen, haha
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0