Thapp tycker till!



Asså snälla rara minitonåringar, kan man säga då? Dom är typ 12 bast och har typ femtusenlagersmink och beter sig som fan?! Jag menar när ja var 12 år så hade jag vågat gå fram till ngn som var typ 16 och bara ey, hallåh, asså förfan, tro digh inteh så mkth, hållh käfthen äckelwhl! Och hur skriver dom? Okey, jag bryr mig inte om dom ahr några wn och h:ån för många, dom är ju ara små, har inte lärt sig stava än, men det är ändå ganska jobbigt. Men det som stör mig allra mest r att dom har förstört hela stilen. Innan gick jag också med gummiband runt benen, typ längst ner för att jag ville ha byxorna som stuprör och jag var också platinablond med löshår ner till midjan, och även om jag tyker det är skitsnyggt nu, fortfarande med ordentligt (läs ordentligt och inte sånna klämtestar som dom har) och platinablont hår är jättesnyggt, tycker jag. Jag hade sånnt hår man klistrade fast och det var skitsnyggt, jag vill ha det igen, men jag kan itne för att jag inte palalr fjortisstilen. Dessutom har jag en sånn ni vet jamaicajacka med grön/gul/röda ränder på armarna? Ja, sånn ahr jag, jag tycker den är skitfin egentligen, men jag palalr itne ha den när alla fortisar springer runt med dom. Men egentligen är dom jättefina.
Sen hvill jag ha byxor som är verkligen stuprör, men jag har ganska smala vrister så typ inga jeans är så förutom då senast leggings, men då kan jag inte ha gummiband för jag vill inte ha det till en fjortisstil. Så om jag skulle gått med några av dom kläderna jag har med gummiband och skitfint löshår och blond (som jag är naturligt) så hade det bara skrikit fjortis. Men jag är ingen fjortis, jag är inte en som dricker varje helg och flashar allt för alla. Och därför väljer jag att skit i det jag egentligen till viss del vill ha. Och så ska det inte vara. Jag har inte brytt mig om fjortisarna förut, men när det börjar påverka andra så är det inte lika lätt att blunda för det, och då blir jag pissed.


Kvackkvack! En typ bimbomamma som tror att hon är viktigast överallt alltid! "det viktigaste är ju inte att mina barn eller man mår bra, det viktiga är att jag mår bar för när jag mår braa mår alla andra bra också", så hon i sitt feta hus i USA, gift med typ ngn Anka hon hittade i lake michigan. Samma sak som med fortisarna så brydde jag mig inte om henne i "svenska hollywoodfruar", men nu ahr det ju fan gått förlångt! Hon är ju med överallt, i tidningar, radio, tv överallt. Och vad har hon gjort? Ingenting.., Jag tycker bara hon är patetiiisk! =D





Yeey! Nu när sommaren ändå är förbi ska det bli sjukt mysigt med höst. Stickade tröjor, tjocka halsdukar, uggs och jeansleggings. Hoppa i lövhögar (sen när blev man för gammal för det), mysa med vänner och ta tag i saker som man inte orkat under sommaren. Nu saknas bara en pojkvän!


Jag saknar mitt håår! =( Jag klippte av allt mitt hår till typ axlarna för kanske 1,5 månad sedan för att jag ville prova ngt nytt. Nu vill jag ha tillbaka det helt enkelt. Jag hade ner till midjan typ och så klipper jag det bara! Hur kunde jag göra det? =( Men vilken tur att mitt hår växer snabbt så att jag får tillbaka det snart! Och, som jag ahr sagt innan "det är ju bara hår!". Men jag är ändå sjukt sugen på att färga håret helbrunt eller helblont och sen sätta ordentliga extensions i det. Vilken tur att det finns lösningar på allt! =D



haha, gud vad den sista blev ytlig, men jag hade typ inget att skriva och ville verkligen få fram att jag saknar mitt hår =(. haha =P. Men jag är iallfall inte så ytlig egentligen!





Kollakolla håret! Oj vad jag kommer ihåg att jag älskade det när det var i den färgen och i den längden. Sen fuckade sig färgen så ville jag inte ha det längre, haha =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0