asså, såhär typ världens snyggaste kille!

Jag har aldrig vatt så typ amaagaaaad snygg kändiskille. Jag har alltid varit den som inte kan fatta att man kan vara så nere i en kändis typ. Asså "Amagad, måste se filmen, han är med, jag åste dit, han ska dit" Som t.ex. många set Twilight bara för att Edward är snygg, visst är han snygg, men nej, inget fall. Och Johnny depp är bara snygg i Pirates of the Caribean? Hur stavas det? Omg, jag vet inte ens hur det stavas..,

Men nu, nu kan jag hänga med i allas snack, även om det är helt fel snubbe. Jag kan se "i taket lyser stjärnorna" typ tusen gånger bara för att han är med. Bara jag ser en bild på honom så smälter jaag, haha. Åhnej, jag har verkligen blivit som en av dom va?=( Men det är faktiskt itne mitt fel att Samuel haus är typ såhär hur snygg som helst? Och jag kan faktiskt inte hjälpa att han är cpsnygg i i taket lyser stjärnorna? Och jag kan verkligen inte hjälpa att jagblir lika ledsen varje gång Jenna bara springer ifrån honom när dom sitter på hans rum?

Och han verkar vara lika gullig på insidan som på utsidan, och jag hade verkligen, så gärna velat träffa honom.



jag menar, titta bara? Mitt hjärta droppade precis ner i fötterna..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0