090906

Goood kväll :)
Hoppas allt är bra med er, här är allt prima ballerina =)

Idag vaknade jag runt åtta :O, sjuukt. Men jag stack till stallet ganska tidigt och kollade och hjälpte till lite på tävlingarna som var idag. Dock var det storhästtävlingar så det var inte jättekul. Dessutom började det regna massa så ja. Men jag stack hem när dom var slut, redan vid 1. Sedan åt jag lunch med mamma och pappa innan vi stack till mormor flr att fira hennes födelsedag=),  thank god att mina minikusiner var där. Haha, nä men hon är snäll och gullig. Och döv, hihi, så det är roligt att teckna lite =)
Och vi tog med oss egen tårta för att hon inte är världens bästa på att laga mat, höhö. Så det blev bra iallfall =).

Pävägen hem så drog vi till Ikea och Mc:donalds. Hihi, sen nupå kvällen har syster min färgat röda slingor i mitt hår så dom blev sådär knallröda som jag vill ha dom, hihi.

Imorgon är det skola så vi hörs när jag kommer hem, slutar runt halv 3 tror jag =)

God natt!
<3


Jag och min äldsta minikusin Olga. Hennes lillasyster Irma är mitt gudbarn.
Myckret, mycket kärlek till dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0