Vart tog tiden vägen?

Hejsan!

Vart tusan tog denna dagen vägen? Den traskade iväg och för att hinna med var jag tvungen att springa. Det är inte bra har jag kommit fram till. Mitt kära höstlov kommer ju bara krypa ihop till ingenting! Det är INTE najs!

I vilket fall så vaknade jag 11, stack jag till stallet vid tolv utan att egentligen ha gjort något mer än att äta frulle. Jag kom hem vid halv 3 (Asså nej, feeeel!! Detta går bara utför!), sedan så hann jag sitta ner typ en halvtimme för att plugga (Vilket jag egentligen skulle gjort hela dagen) innan jag skulle ut med leo och sedan när mamma och pappa kom hem åt vi och sedan stack jag och mamma till burlöv center och handlade prisent och sen till Triangeln och köpte skiior till maj! Myycket najsa!

Ikväll blir det tidig sänggång och sedan vakna tidigt imorgon så jag kan plugga resten av dagen. Fyyfan, det borde vara förbjudet med feta historieprov dagen efter ett lov. Plii, det tycker vi inte alls om! Inte vädret heller för den delen.,


Muhaha, Dom var riktigt härliga, och visst är det söta? =) Köpta på Dinsko för 699 :-. Tack Mami =) <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0