Vart i kattsingen ska jag?

Hackhackhackhakciiiiiiiiiiiiiiuhhackhackhackhackiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuch

Så låter min skrivare för tillfället. Jag skriver ut mina kära anteckningar på Historieprovet. Typsådär 16 + några till sidor bara på Antiken. Asså jag kommer fan dö! Ajaj, inte svära i bloggen Ellinor! Fyyyy dig! *Skärper mig*

Men jag blev trött på skrivarens hackande så jag satte på en låt på hög volym, ni vet såndär högt så det hörs i hela kroppen? men den var inte bra så jag tog på mig clocksen och tog ett  varv runt huset. Men sen blev jag rädd och sprang in. Hihi, fegis =). Och klant kanske? Jag menar vem fan (ursäkta, förlåtförlåt) går ut och runt sitt hus och sen in igen? Om jag hade sett någon göra det så hade jag nog trott den hade en skruv lös. Men äh, man måste faktiskt bjuda lite på sig själv.

jaha, vad ska jag skriva om nu? Jag har packat klart och nu står opackingen i hallen. Jag läftar vid 8 imorgon.
Kan ni gissa vart jag ska? Jag kan säga att det är världens bästa plats för vattenvillor! Ringer det en klocka någonstans?

Inte det? Nehe, men ni får behörska er lite till, för ni får veta senare! Muhaha! =D

Världens bästa plats för vattenvillor alltså!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0