Man pallar inte tre timmars håltimme.,.,

Nej, juste!

men jag hoppas i vilket fall att ni är på bättre humör än vad jag är idag. Dock blir det bättre och b'ättre, men fyfaaan vad avig jag var i morse. Usch!:P Ville verkligen bara hoppa ner i sängen och sova igenom dagen. Men sjääälvklart går inte det! nej, vi sticker till skolan istället, jag menar vi har ju två lektioner och 3 timmars håltimme. Är det inte underbart?

Dessutom är Trulyälskling hos veterinären och jag skulle egentligen följa med, eller jag ville det, men tydligen fick jag inte missa kemilabben. Själv tyckte inte jag att den verkade vara så jätteviktig.., Iallfall hoppas jag att de hittar felet på baby och att hon blir bra snart. Den äckliga känslan av att hon inte kommer komma tillbaka försöker jag desperat att förtränga., Jag tror mest min oro beror på att Misty blev halt, var tvungen att åka in och aldrig blev bra., Men jag fårfårfår inte tänka så denna gången! Det är väll klart att hon kommer hem? Hon klarar väll allt min älskling?

Jag ska iallafall till stallet så fort jag kan idag efter skolan. jag slutar tjugo i 2, är hemma typ kvart över, ut med hunden till 3 typ, sen sticka till stallet, rida med mera och var hemma vid 6. Pluggapluggaplugga resten av kvällen. Jag ligger minsann lite back i min pluggplanering =(

Ni får ursäkta detta en aning deprimerande inlägg och jag hoppas att ni har överseende så att även jag kan ha en dålig dag ibland!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0