Jag blir så stolt över mig själv, nu när jag sitter här, på en lördagkväll, och pluggar Naturkunskap.,

Att jag borde börjat i Torsdags behöver vi inte nämna :P

Annarsdå? Jag sitter och tittar på Wildhogs och det är minsann härliga gubbar. Dessutom har Maja hittat min tävlingsmapp och jag blav ungefär såhäääääär glad! Wow! Nu ska bara Truly bli bra, vilket hon måste! Hon ska till Veterinären på tisdag och jag hoppas verkligen jag kan följa med. Vi har ju bara 2 lektioner på tisdagar., Och 3 timmars håltimme., Hopapshoppas, och hoppas att de hittar felet och att hon blir bra nu., :(

I vilket fall som helst så är det jag som sitter på hästryggen imorgon, och det är sjukt, men även efter 10 år så är det den bästa känslan i världen. Imorgon är det hoppkurs som gäller och jag hoppas att jag får frasse igen, han var så rolig förra gången =) Dock är truly the one and only bästa <3 =)

Men nu ska jag fortsätta plugga på naturkunskapen. Sen lite imorgon, coh lite på måndag, och lite på tsidag och onsdag, och sen whala: Alla rätt på provet! Haha, u wish! :P

xoxo


Kommentarer
Postat av: ebba (frasse-tjuven)

oh förlåt om jag förstörde glädjen genom att ta frasse idag, vi får bråka om honom nu haha ;) men det såg bra ut för dig och gry idag verkligen!

2009-10-18 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0