Jaa, vart ska jag nu då?

Självklart ska jag till ÅHUS!

Jag konfirmerades i Åhus, på ett läger med både handikappade och ickehandikappade. Iallfall, vi var där en månad, och jag konfirmerades ju förra året, 08. ASC- eller all saints club kan man gå till varje onsdag i allhelgonakyrkan i Lund. Där kan alla dom som blivit konfirmerade på Åhus de senaste 3 åren komma =). Och nu är det då ett läger där, ett höstläger lagom till haloween och såndära. Muhahah, tror ni vi komemr kunna skrämma ledarna? =D

För er om itne fattade ledtråden såv ar det ju å = Vatten och Hus = Villa!

Men om vi inte hörs senare så hörs vi på söndag igen! Ha det gött!
XOXO



Haha, omg vilken fuckad biiild =D Men jaja, bild som bild =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0