Idag

Hejsan!
Det blev en lite senare uppdatering än vad jag lovat er, men jag har inte haft tid förrän nu!

Idag slutatde vi vid halv 12, men jag, fiona och Elin åt lunch (Läs: riktigt seg och äcklig korv) med för en gångs skull Efterrätt i form av kladdkaka! Petri har minsann börat avancera, hahh! Efter att vi ätit och sådantdära begav vi oss till stan, mys på den va? =) Jag fick handlat en stickad lång tröja som jag kan ha nu i höst med bara tights! Jag har letat hur länge som helst efter en sådan men inte hittat en bra. Nu hittade jag en på H&M för 179 kronor! =D Egentligen ville jag ha en 34, vit, men det blev en 36:a i rosa. Men äh, den är stor och mysig i en härlig färg,hihi. Jag har den nog imorgon så ni kan se den p imorgon!
Jag och fiona delade även på ett paket träpärlor som vi senare gjorde armband av hemma hos Fiona. Vi tittade även på 40 year old virgin där, haha.

Halv 6 var det dags för ridning för min del. Jag red Nemo och det blev aldrig riktig ridning. Det var meningen att det skulle vara dressyr idag, och det blev en ganska oseriös sådan. ag fick aldrig ner honom riktigt i orm, jag ansträngde mig nog inte heller riktigt, haha =P.

Nu tittar jag på Svenska hollywoodfruar och jag tycker att det programmet är en hel del roande, haha. "en pyamas per natt". Men även om Anna anka säger en hel del strunt så har hon ändå rätt i en del grejor. Som när hennes dotter inte blev avsläppt av sin pappa, även om Anka inte borde ha räckt finger inför sin dotter så diggade jag hennes agerande.

nu ska jag fortsätta glo tv. Vi hörs imorgon!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0