Hammarcyklen är i farten!

Hejsan!
Nu har jag precis kommit hem från Kajsa. Jag tog mitt pick och pack på mitt nya vrålåk och väckte säkert halva befolkningen påväg hem. 

En som jag säkert väckte på min väg mot tryggheten var Rafad, som kom traskandes mot sin bil när jag körde om henne med min supercoola hammarcykel! (Shyy, Rafad sa att den var supercool så det så!)

Jag har även kommit fram till att bakdäcket måste pumpas, nu efter tre månaders gumpont över guppen. Ni vet, supercoola människor på supercoola hammarcyklar saktar inte ner för guppen utan de åker rätt över. Det kan vara för att de är alldelles för sega på vardagsmornar och alltid måste kuta järnet för att hinna. Då är man glad att man ahr en hammarcykel, även om den inte har någon luft i bakdäcket.

Nu känner sig minsann Ellinor trött. Hon ska upp i morgon, honvetinteriktigtnär, och rida dressyr. Ajdå, hur ska hon få reda på tiden? Var det halv elva? Det kan vara så., Ja, halv elva får det vara. Så nu ska en dödstrött, men supercool Ellinor gå och nanna!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0