Gooodmorgon!

Missade jag bussen? Ja, tror det, jag försökte itne ens hinna.,

Hoppas allt är bra med er. Förlåt för kass uppdatering igår, men jag fixade med min systers bloggdesign. Ni kan kolla in den här. Jag tycker det är himla kul med bloggdesign, så om ni själva inte finner det lika roande eller inte riktigt fattar alla dmdär koderna, så hjälper jag er gärna, hihi. Bara släng in en kommentar till något inlägg, glöm inte e-mailadressen bara! =)

Idag går jag i skolan från tio till ett. Naturkunskaplunchsvenskahem. Sen blir det att plugga satan jävlar (matteprov på fredag, naturprov nästa vecka, historia ,engelska och spanska) ajaj, hur ska detta gå?

Iallafall, nu så måste jag springa iväg till bussen! Vi hörs om sådär 4 timmar :) 

Ha en bra dag!
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0