En ny älskliing =)

Hejsan!
Idag har det varit full rulle hela dagen! Tänk er att man vaknar piggpigg vid 10 (eller något sånär pigg), energin är på topp, sedan under dagen när man har så himla mkt att göra så rinner energin av en som m den rullar ner mot fötterna och när man ska sätta sig ner med matten så är inte energin där den ska vara iallfall, allså inte i huvudet utan i kroppen så man är sprallig. NOT a good combo! Och nu är dendär energirullen avrullad från min kropp för länge sedan.

Haha. Jag tror inte dendär beskrivningen blev sådär jättebra men iallfall. De senaste dagarna har det inte kommit så många inlägg eftersom det hänt en del skit som jag vill hålla utanför bloggen. Jag vill itne blogga när jag är nere eftersom jag egentligen är en glad och positiv tjej och vill att bloggen ska aspegla den tjejen. Dock har alla dina dåliga dagar och då väljer jag hellre att inte skriva. Nu har det mesta iallafall löst sig. Det handlar om gamla vänner som det har varit väldigt mkt skrul med den senaste tiden och igår trodde jag verkligen att vår vänskap skulle splittras helt. Jag har redan "skiljts" från en annan vän som stod mig ganska nära och jag vet inte om jag skulle klara att leva utan den som denna personen. Nu har vi iallfall löst det och det känns bättre än på länge. Annan skit som har hänt är när männiksor slutar höra av sig när de får några bättre att vara med, men just nu orkar jag inte bry mig om dem. Jag har mina närmsta vänner och de är dem jag vet är mina riktiga. <3

Nooog pratat om det! Idag var jag med mamma och pappa och hälsade på min faster och farbror i Vellinge och fick oss även en titt på 2 av våra gamla kattungar. De har blivit riktigt fina och ahr växt till sig en del. Tyvärr glämde jag kameran =(. Efter en fika och massa mys och bus så begav vi oss vidare till Siba där vi köpte en ny dator till mig! =D Min gamlsa har varit trasig nu i typ ett halvår om inte mer och det skulle kosta mer att laga denän att köpa en helt ny. Tyvärr ligger alla mina gamla bilder på den datorn som jag intwe kommer komma åt. Men bilder från förra sommaren och frammåt ligger på mina föräldrars dator så jag har ju inte förlorat alla!
Den nya datorn är iallfall en svarting från Asus. Verkar vara en himla bra en och äntligen så kan jag installera mina saknade simsspel! Mamma och pappa ville inte ha dom spelen på sin dator så jag har ite kunnta spela det på jättelänge! =(

Nu ska jag spela sims! hihi
Vi hörs antingen senare eller imorgon!
xoxo



En bild på mig och min bebis från i somras! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0