En låt full av trygghet

Denna låt ger mig alltid en väldigt stark känsla av trygghet. Pappa spelar alltid den varje gång han städar och har alltid gjort det, sedan jag var liten. Jag kommer ihåg när jag var liten och kom hem från stallet en lördageftermiddag  och han stog där med dammtrasan i handen med nordman spelandes ur högtalarna. Jag har alltid varit trygg hos pappa och om jag är orolig någon gång så gör han mig alltid trygg igen. Det har alltid varit så. Pappa är en klippa att luta sig mot, en lugn och stabil man. Pappa är någon som jag ser upp till väldigt mycket. Jag älskar dig pappi =) <3

Denna låten kommer alltid att få mig att accosiera till dessa lördagseftermiddagar för länge sedan., Det gör det ju inte sämre heller att Nordman har en ganska härlig, trygg röst, hihi
 

Nordman - Vandraren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0