En hjärna i protest

Hahah, omg. Det känns som en viss Ellinor har börjat bli lite trööööööt! Hahah, puh. Hjärnan är överarbetad och den prtoesterar vilt mot läxböckerna som ligger här bredvid mig i en fin liten hög. Och nu började råttatuille på TV1000Family. Ojojoj vad världen inte tycker att jag borde plugga igen. Jaja, det är bara till att tacka och ta emot, hoppa in i duschen, gadda tänderna och hoppa ner i sängen igen. Jag kommer bergis somna inom en timme.

Imorgon blir det hoppträning klockan 9. Det är med blandade känslor jag nu sätter på hästen. Aldrig tidigare har det känts så. Men det blir nog bättre med tiden. Mer vill jag inte gå in på, men att rida är fortfarande det bästa jag vet., Ni får veta i sinom tid.,

God natt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0