En glad Ellinor

Hejsan!
Jag är nyss hemkommen från skolan och är sådär härligt glad. Kanske var det för att jag har läst 20 sidor av engeskakboken på en lektion idag? Eller för att spanksan börjar både gå lättare och bli roligare? Eller kanske var det för att jag kicked ass på idrotten? Eller var det kanske, möjligen, för att jag endast fick ett fel på matteprovet från i fredags?

Oavsett vad så har jag precis kommit hem, ätit mellanmål och en snart färdig (om 7 minuter för att vara exakt) chokladpudding står och väntar på mig i kylskåpet. Mums säger jag, vad säger ni? Jag säger att jag även tänkte bjuda min kära syster , om det möjligvis skulle bli ngt över det vill säga (Chansen är Inte stora syster så förvänta dig inget), muhahah

Jag har till och med sagt till henne att jag kan ta hunden idag äääven om det är hennes tur. Jag känner mig så himla bra idag! Muhaha =)

Nu är min chokladpudding klaar! See u later alligator!


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Ja jag håller med, även om det är papper hade jag kunnat ha den stora vingen i ett prydnadsskåp :P



Tusen tack! ♥

Hoppas allt är bra med dig idag?

2009-10-12 @ 19:20:42
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej egentligen så tycker jag inte om att skicka runt sånt här.. men nu är det så att jag är med i månadens blogg hos Elin. Skulle blir jätteglad om du röstade på mig här:

http://lilleelins.blogg.se/2009/october/5-finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



Du behöver inte rösta om du inte vill. Hare bra! :)

2009-10-12 @ 20:40:45
URL: http://saandrafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0