Det där med att bli stolt över sig själv

Jag är hemma! Jag klarade det! Jag sprang heeela vägen hem från stallet! Det är typ 6 kilometer eller något, haha (A). Det ä minsann dags att börja röra sig nu, huh. När Fiona, som fuskigt nog är i Italien vid detta laget, kommer hem ska vi börja bli friskis och svettis nördar och träna tre gånger i veckan där! Mah! Det är fan en fet bragd om vi klarar det. haha =). Då blir det att röra sig 5 ggr i veckan (ridning 2 ggr och friskis 3) och sen är vi världens fit for fighta brudar inför summer -10!  Hahahah xD. Men det sak bli najs, det är härligt att röra sig lite!

Vi har gjort så att vi har ringat in olika pass vi kan gå på de olika dagarna typ att på måndagen är vi typ på johanneslust och dansar,  på torsdagen kanske vi tar cirkelgym på heleneholm och så vidare, så man inte tröttnar så lätt. sen måndagen efter så tar vi ju inte dans, utan då tar vi något annat!

Enligt mig är det väldigt viktigt att man rör sig. Jag tycker att man känner sig jätteäcklig om man inte har rört sig på flera dagar. Alltså, motionera- som att powerwalka, springa eller vad man nu tycker om. Och jag älskar känslan där man pushar sig till sin gräns och man bara tänker på träningen. Det blir ju en avstängning från allt annat och man måste koncentrera sig på träningen. Sedan efter träningen så är man helt utpumpad på energi. Åh, det är så härligt! Och så stolt man känner sig över sig själv! Yes jag klarade det, jag fixade det, fyfan vad jag är bra!

Jaja, inlägget blev rörigt, men glöm inte att det bästa komplimangen kommer från er själva! Gör sådant som du vet gör dig stolt över dig själv, och självklart sådant du tycker är roligt!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0