Dagens..,

Dagens humör: Stentrött = Superflummig
Dagens borde: Jobba, plugga historia, läsa tråkig engelskabok
Dagens frisyr: tofs
Dagens klädsel: ridkläder, och nu mys
Dagens planer: Typ jobb, plugga, städ och sängen, hha=)
Dagens materiella vill ha: macroobjektiv
Dagens längtan: Truly, hihi
Dagens fundering: Hur det kan komma sig att jag och Ebba vann så fruktansvärt stort på kotte.,
Dagens beroende: Claudias popcorn, ahah =)
Dagens tråkigaste: att jag tvingas dra fram dammsugaren och dammsuga huset inom en halvtimme.,
Dagens personer: Ebba, Claudia och Olivia
Dagens roliga: När vi skulle ta ut hästar:
Ebba: Men om du tar ut Marco och Olivia tar Bamse så tar jag shettisarna
Jag: Men det är 4 shettisar?
Ebba: Äh, jag kan ta dom tillsammans på en gång.,
Några minuter senare:
Jag och Olivia står klara för utfärd mot hagen, Ebba fattas
Jag ropar: Ebba, hur går det?
Inget svar.,
Olivia ropar ännu högre: Hallå, Ebba, hur går det?
Ebba: Ehm, inte så bra..,,
Jag går bort mot shettisstallet och ser 4 pigga shettisar, dragandes med ett styck Ebba., Kanske inte så lätt o fatta, men hahaha, omg. =)
Dagens låt: Rhala Rhala! < Ebbas sång på kotte "Vi har att vi ska sjunga en lång på ett annat språk som tecken"., hahaa, men dom kom iförsig aldrig på tecknet ::)

Hahaha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0