Dagens

Dagens humör: Glad, halvtrött.,
Dagens borde: SkolaPluggaridasova
Dagens frisyr: tofs
Dagens klädsel: Mina supercoola svartvita jeans från sheapmonday, svart/blå tubtop från bangkok och en typ kort kofta från cubus.
Dagens planer: PluggaRidasova
Dagens materiella vill ha: Fionas mattehjärna
Dagens längtan: Truuuuly!
Dagens fundering: Hur det kan komma sig att jag, Fiona och Jenny är så fruktansvärt bra på att simma!
Dagens beroende: hmm., vet inte.
Dagens tråkigaste: Att jag inte fick alls så bra som jag ville få på matteprovet.., =(
Dagens personer: Tjejerna i skolan =)
Dagens roliga: Fiona och Jenny är alltid roliga :)
Dagens låt: Har inte lyssnat på så mkt musik idag..,

Nu blri det plugg sen stall sen plugg och sen sova!
jag är i gasen! Hoppas det är bra med er också! =D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0