Finns det någon som du?

Haalllå!
Hur är det med er? Jag ber om ursäkt för mitt något deppiga inlägg igår. Hihi, men nu så sitter jag och tittar på finalen av ensam mamma söker på internet, men det verkar inte funka. Poor mii =(. Jag missade när det sändes på TV, men jag provar imorgon, hihi. På tal om imorgon:

Måndag imorgon och det är inte najs.  Jag avundas min syster som har tagit studenten och nu är ledig på måndagar. Och onsdagar. 

Iallfall så är det stenprov och mattetest som gäller nästa vecka. För att inte glömma en typ 3 timmars lång baskurs i specialidrottsgrejset på onsdag. Happyhappy. Men alltid är det något, och det är måndag imorgon, såhär ser den ut för min del:

9.00 - 14.30  Skola
15.15 Hemma
15.15 - 15.30  Mellis och blogg.
15.30 - 18.00  Stenplugg
18.00 - 20.30 - Friskis och svettis
20.30 - 21.00 - Dusch, bloggande och godnatt.
21.00 - sova gott!

Hur ser er måndag ut?

Nu ska jag göra virussökning på datorn, mysa med katten min och sen sova.
God natt
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0