Grattis älskade, underbaraste, knäppismamma=D

OJ! Efter cirkus 1 månads uppehåll från bloggen så har jag massor att skriva om, men idag är det en speciell dag!
Min mamma fyller nämnligen år idag! Grattis finaste mammi ♥. Så idag så ska vi ner på restaurangen i denna lilla byn, Papa Joe. Jag hoppas de har god mat, för jag är hungrig minsann!

Idag var det dags för nationella i Matte B. Vi tittar ut genom fönstret om någon frågar hur det gick, ellårhur? =)

Men en sak till! En stooor sak till! Vi har fått kattungar i huset! Skrutt födde tre finastefina kattungar igår kväll/natt! En grå och två stycken spräckliga! En hane och 2 honor! En toulouse och 2 andra! hahaha, nej, men jag älskar namnet toulouse, och jag ska minsann kämpa för att få den gråa att heta det! hahahah, jag kan ju visa dom i en liten film någon gång kanske!

Nu ska jag städa undan i köket innan det blir presentöppning för mormin! ♥

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack min älskade dotter men du äpplet faller inte så långt från päronträdet, knäppisdotter. Hahaha. Love you.

2010-05-22 @ 21:20:58
Postat av: Anonym

Tack min älskade dotter men du äpplet faller inte så långt från päronträdet, knäppisdotter. Hahaha. Love you.

2010-05-22 @ 21:22:02
Postat av: Mammi

Tack min älskade dotter. Men du gumman du glöde att "äpplet faller inte så långt från päronträdet" Knäppisdotter. Hahaha. Love you

2010-05-22 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0