Fysikhelvete

Hejsan!
Idag ahr jag vatt i skolan och pluggat. Och pluggat. Och pluggat. Och ska vi ta det en gång till? Och pluggat!!!!

Först satt jag kvar 2 ½ timme i skolan och räknade ikapp mig i matten, Nu är jag näääästan ikapp! Tnx to Matilda som gjorde mig sälskap =). Jag ska göra resten imorgon eftermiddag. Sedan kom jag hem, helt jävla slut i hjärnan, och satte mig med fysiken.

Nu har jag gjort 63294342 uppgifter, och fattar fortfarande inte mycket. Det är så jäääääkla svårt! =O. Jo, jag fattar en del, faktiskt =P. Ska gå upp tidigare imorgon och plugga och göra fler uppgifter + läsa lite.

Jag vill verklgien att detta ska gå vägen alltså. Villvillvilll. Så nu ska jag sova.

Vi har ett stort matteprov på tisdag nästa vecka också, så vi får se när jag bloggar igen. Skolan kommer absolut först, och speciellt matte, fysik och alla andra bajssvåra ämnen.

Hoppas ni har haft en ballare dag än jag ;)
God natt!


Kommentarer
Postat av: Nossie

Glad jag slipper fysik :D

2010-03-15 @ 21:08:56
URL: http://nossielife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lycka till med fysiken o matteprovet :)

2010-03-15 @ 21:45:52
URL: http://linneasvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0