Center Syd

Hoooola!
Jag drog med mig moren och faren till Center Syd idag. Jag fick mitt studiebidrag i måndags och efter att bara ha haft 30 spänn kvar på kortet efter att ha köpt min älskade Ipod i början på förra månaden, så var jag rätt shoppingsugen, haha. Jag kom hem ca. 400 kronor fattigare, men det var det värt!


Kofta och Bikerleggings Gina Tricot


Snooorsnygga gladiatorsandaler Deichmann. Jag snodde de sista 36orna, muhaha. Dom kan också finnas på Eurosko, fast där är de cirkus 380 skänn dyrare..,
(bilden gör dem inte rättvisa =( )

Sedan fick jag....., *känn späningen stigaaa*... dududtuduuuu:


New moon av mamma! ♥ Jag läste ut Twilight för ett tag sedan, sen nu fick jag New Moon. Man lär sig grymt mycket engelska av att läsa bäcker, prova! Jag har ju läst dom på svenska innan, så jag är inte så efter som det kan tyckas, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0