Your pain and your hunger, they're drivin' you home

Man tycker ändå att 40+gubbar ska kunna hantera sprit, eller iallafall veta var gränsen går. När en människa vill pussa en och börjar snacka om att "ens bröst är så fina" och man vet att hans sambo är i närheten så börjar det bli obehagligt. Iförsig är jag ganska känslig för sådant och får lätt obehagskänslor av det mesta: vanliga bilar på kvällen, "kompakt" tystnad och vanliga, fredliga människor. Men sådana saker sätter sig så himla mycket i mig, vilket ökar obehaget nästa gång.

Jaja, det löste sig iallfall och nu har jag låst dörren.

Annars har jag varit i stallet idag, det blev en hel halvdag där med Cludds. Bilder från det kommer upp imorgon! Vi var faktiskt duktiga och cyklade dit också! Även om min tappra hammarcykel numera även har "jagkaninteväxla" - sjukan! Vi traskade även på havet. På den sidan av klagshamn där stallet ligger är det sjukt långgrunt och nu är det tjock is där, så man kan gå typ huuur långt ut som helst! Sedan tog vi oss även en avstickare till ankbajssjön och gick lite på den också, haha. Den är destom djupare = Sjukt mycket läskigare att gå på, men vi klarade oss.

Maja var även i stallet och det var himla roligt att träffa henne igen!

Imorgon blir det fotografering på stallet. Det är nämnligen klubbtävlingsdax. Dock kommer de bilderna jag tar där upp på min andra, helt nya blogg: hastbilden.blogg.se, men glöm inte att kika in här också, haha. Här kommer ju bilderna från idag upp! ;)

Nu ska jag se vad jag kan göra med min plötsligt försvunna design..,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0