You ass (or donkey)

Tja!
Här går jag och drömmer mig bort. Det känns verkligen som jag drömmer mig genom dagarna. Drömmer om sommar, sol, shorts, värme, vår, sommar, resor.

Verklighet: Kallt, grått, 5000 lager kläder, plugg, mörker & Sverige.

Öh, vill verkligen bort från Sveriges iskalla Malmö.

Jag tror det kallas vinterdepression, eller något.,

Inte blir det bättre av att en lapp, som mamma skrivit ut, ligger precis framför mig med massa härliga hotell i Turkiet/ Bulgarien. Blir det som jag (och mamma) vill, blir det Bulgarien i sommar! 

Nästa stopp blir dock förhoppningsvis Sälen vecka 10. Det är för jäkla bra det med! Och Canada Goose-jackan jag fick av Rebecca är för underbar! Tnx a lot!

Annars glider livet!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0