X X X X X X X X X X X X X X X

Wow!  Som ni ser på inlägget under så har underbaraste Daniella i min klass fixat min design. Visst blev den fin? =D

Sen vill jag även tacka så sjukt mycket för all droppad kärlek, jag droppar massor av kärlek tillbaks! Massor!


Imorgon är det skola igen och jag ska sova snart. Jag vet att klockan bara är 8, men jag sov ingenting igår natt eftersom jag och Fiona hade simslan, haha. Vi trotsade idealet att  "det bara är killar som lanar" och körde på ett simslan, haha. Timmarna bara rusade iväg när man väl var igång och vips så var det morgon.

Vid 12 gick vi dock ut och promenerade och köpte med oss bullar hem som vi sedan käkade till frulle. Muums!
Vi hann även glo på step up 1 och 2 (dock sov jag genom hela 1an, haha) innan jag tog bussen hem vid 5.

Hur har er dag varit?
xoxo



Daniellas grymt fina bild, haha =D

Vi tycker sjukt mycket om Ellinors nya design!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0