The greatest love of all

Egoina skrev något väldigt bra i sin blogg idag, nämnligen:

"Jag är snygg, om jag får lov att säga det själv. Och det får jag."

Man får faktiskt säga att man tycker om sig själv, och vad man tycker om med sig själv.
Man får faktiskt säga typ "jag är snygg", "jag tycker så himla mycket om mig själv", utan att bli kallad egocentrerad och bitch. För man kan faktiskt tycka om sig själv, ha världens självförtroende och fortfarande bry sig så jäkla mycket om andra. Vad är det som säger att bara för att man har bra självkänsla och diggar sig själv, så är man en egotrippad bitch som inte bryr sig ett skit om andra?



Den största kärleken är den man kan ge sig själv. Man ska inte bara följa andras fotspår, göra vad alla andra vill att man ska göra, man ska hitta sin egen styrka och kunna göra det man själv vill.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

passar rutiga skjortor 2010? =)

kramar!

2010-01-04 @ 17:12:09
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-04 @ 20:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0